Sunday, January 30, 2011

Sista skälvande minuterna av januari...

Å det är fortfarande vinter med en massa otäckt vitt ute. Nänä inte går vi ut inte..i det kalla? Burrjam..

Nu har det gått två veckor sedan vi kastrerades och livet har återgått till det normala. Ja jag har ju fortfarande ett blixtlås på magen men det syns inte för jag kammar pälsen över! fnissjam!

Åh det är såååå skönt att bli kammad, jag spinner högt när matte tar fram kammen, ja jag hoppar raskt upp på skänken så hon kommer åt ordentligt och jag kan nosbuffa...åh det kliar så gott speciellt på bakbenen där jag är särskilt lurvig.

Annars vill jag inte gosa så där väldans, tycker bättre om att ligga på husses ben vid TVn eller på fårskinnet i mattes datarum..hehe Bastian är nog lite rädd för det, för jag får ligga på det alldeles själv, men inte mig emot...

Matte har pillat in lite nya bilder också!
 Mums, mums, de e gott me mat!
                                    
                                                           Ja e jettesöt!!!

 Jaja vi sover ihop, inget konstit me de!
          
                                        Kolla min jettesvans !

Asså kolla bara!

3 comments:

  1. Wow vilka fina bilder! Lika bra att vara inne när det är kallt och vitt. Nosbuff

    ReplyDelete
  2. Så fina ni är! Skönt att du kan kamma över blixtlåset. Själv har jag en bar fläck på magen eftersom vettisarna rakade mig när jag var på sjukhuset. Jamarfult men matte säger att det växer ut igen.
    Tack för stöttande jam nu när jag är krasslig igen!
    Tassklappar från Frasse

    ReplyDelete
  3. Jamarns skönt att det inte är samma vinter i år som förra året :)
    Men iofs så blir man ju inte så blöt av snö som regn :)

    ReplyDelete